niedziela, 20 listopada 2011

Beauty

Cześć Mordeczki:*

Obiecałam że będę pisać posty częściej, więc dzisiaj zamieszczę kolejny. Mam nadzieje że nie będzie to ostatni w tym miesiącu ;p postaram się dodawać je systematycznie. Zdjęcia miałam na laptopie i postanowiłam ze pokaże wam moją mała kolekcje pierścionków. Strasznie chciałam mieć pierścionek firmy YSL teraz można go dostać wszędzie, niestety nie jest to oryginał (cena  mówi sama za siebie) fakt faktem pierścionek jest ze sztucznej biżuterii i niestety po dłuższym czasie  noszenia ściera się, ale trzeba sobie jakoś radzić. Został pomalowany bezbarwnym lakierem a tymczasem zobaczcie zdjęcia niżej :-)




 na dole: H&M / ORSAY / H&M / YSL


pierścionek - ASOS / pierścionek - River Island














lakier do paznokci : Bell / VIPERA



I pamiętajcie zawsze używajcie pomadki NIVEA!
Ostatnio kupiłam NIVEA CLASIC , ponieważ mam strasznie spierzchnięte  usta, i często obgryzuje skórki 


Pomadki NIVEA - pielęgnują usta i dbają o pocałunki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.